Across: |
1. | ΔΙΑΦΩΤΙΖΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ,ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ,ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΤΑΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΕΚΤΕΝΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ |
5. | ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΔΕΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΙ |
6. | ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΙΣ ΚΟΙΝΟΤΟΠΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ,ΑΝΤΙΠΑΡΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΗ ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΓΝΩΣΗ |
7. | ΠΛΕΓΜΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΤΕΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΗ ΒΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΝ (Ρ.ΜΕΡΤΟΝ,1910-2003) |
8. | ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
9. | ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΣΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΔΕΣΜΟΥΣ |
10. | ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ,ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ,ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ,ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ,ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΘΕΜΕΛΙΩΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ |
12. | Η ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΗΤΑΝ Η ΑΝΩΤΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΘΕΤΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΥΝΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ,ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΤΗΝ ................................. ...................................... |
13. | Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ Π[ΟΥ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ Η ΑΠΟ ΙΣΧΥ,ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ,ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ (ΑΤΟΜΟ,ΟΜΑΔΑ,ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ,ΧΩΡΑ) Κ.Τ.Λ. |
15. | ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΔΡΑ(ΕΝΕΡΓΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ Η ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ)ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΟΥΜΕΝΗ Η ΠΡΟΣΔΟΚΟΜΕΝΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ |
17. | ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΤΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ |
19. | ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ <<ΠΑΡΑΣΑΚΗΝΙΑ>>,ΧΑΛΑΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΝΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝ ΣΕ ΕΛΕςΓΧΟ ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ <<ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ>>ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΡΒΙΝ ΓΚΟΦΜΑΝ |
20. | ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ,ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 17ου ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 18ου |
21. | ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΟΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ |
22. | ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΟΤΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ ΣΕ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ |
23. | Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΚΛΕΒΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΕΚΛΕΨΑΝ |
24. | ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΙΑ,ΣΥΝΟΧΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ |
26. | Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ (ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ)ΩΣ ΕΡΓΟ ΘΕΟΤΗΤΩΝ,ΔΑΙΜΟΝΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ |
27. | Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΧΗΡΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΜΑΥΡΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΠΕΝΘΟΣ ΤΗΣ |
28. | ΈΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ Η ΜΕΡΩΝ ΠΟΥ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΟΥΝ,ΜΕ ΛΙΓΟ ΩΣ ΠΟΛΥ ΣΤΑΘΕΡΟ ΤΡΟΠΟ,ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ |
29. | ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΕΚΕΙΝΕΣ ΟΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΥΠΟΔΥΟΝΤΑΙ ΤΥΠΙΚΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΡΒΙΝ ΓΚΟΦΜΑΝ |
30. | OΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΡΟΥΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΝΟΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ,ΕΝΝΟΕΙ ΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΡΕΑ,ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ, ΕΝ ΣΧΕΣΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ |
31. | ΥΨΗΛΟΣ ΚΑΤΑΜΕΡΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΣΤΙΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ |
33. | ΩΣ ΔΡΑΣΗ Ο ΒΕΜΠΕΡ ΕΝΝΟΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΟΤΑΝ Ο ΦΟΡΕΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΠΡΟΣΔΙΔΕΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΟΗΜΑ |
34. | Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1789 ΗΤΑΝ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΟΝΑΡΧΙΑ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ΓΚΡΕΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΩΘΗΣΕ ΣΕ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΝ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΑΣΤΑΣΑΗ ΕΝΕΠΝΕΥΣΕ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΚΗ ΜΟΝΑΡΧΙΑ,ΑΠΟΤΕΛΩΝΤΑΣ ΤΟ ΕΝΑΥΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΕΣΗΚΩΜΟ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ,ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
|
36. | Ο ΜΑΡΞ ΘΕΩΡΟΥΣΕ ΟΤΙ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΑΣΗ) ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ,ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΘΙΑΣ (ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ).ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ,ΣΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ (Η ΥΛΙΚΗ) ΒΑΣΗ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ,ΕΝΩ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΟΡΓΑΝΟ ΤΩΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΩΝ |
37. | ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ(ΓΕΝΝ. ΤΟ 1929),Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ |
40. | ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙ/ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΘΕΛΗΑΣΗ ΤΟΥΣ Η ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΗΣ |
41. | Η ΙΕΡΑΡΧΗΣΗ Η ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΕ ΣΤΡΩΜΑΤΑ,ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΟΜΙΚΗ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΕΩΝ,ΤΩΝ ΠΡΟΝΟΜΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΡΩΝ |
42. | ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΩΣ ΓΝΩΜΟΝΑ ΚΑΙ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ |
43. | ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΣΧΛΟΥΝΤΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ |
44. | ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ/ΠΑΛΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΉΣ/ΚΕΦΑΛΑΙΟΚΡΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ Κ.ΜΑΡΞ
|
45. | ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ,ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ,ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΤΟΜΟΥ ΚΑΙ ΟΜΑΔΩΝ,ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ,ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
46. | ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΕΧΘΡΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΩΝ-ΚΕΦΑΛΑΙΟΚΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΩΝ ΣΤΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ |
47. | ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ 1864-1929 |
48. | ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ.ΓΑΛΛΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ 1798-1857 |